بی نیازی

بی نیازی

خدایا از آنچه کرده ام اجر نمی خواهم وبه خاطر فداکاری های خود به تو فخر نمی فروشم ، پاداشی بخواهم.آنچه داشته ام تو داده ای وانچه کرده ام تو میسر نمودی، همه استعدادهای من، همه قدرت های من، همه وجود من زاده تو است، من از خود چیزی ندارم که ارائه دهم، از خود کاری نکرده ام که پاداشی بخواهم

خدایا هنگامی که غرش رعد آسای من در بحبوحه طوفان حوادث محو می شد وبه کسی نمی رسید، هنگامی که فریاد استغاثه من در میان تهمت ها ودروغ ها ناپدید می شد.... تو ناله ضعیف شبانگاه مرا می شنیدی وبر قلب خفته ام نور می تافتی وبه استغاثه من لبیک می گفتی. تو ای خدای من، در مواقع خطر مرا تنها نگذاشتی، تو در تنهایی، انیس شبهای تار من شدی، تو در ظلمت نا امیدی دست مرا گرفتی وهدایت کردی. در ایامی که هیچ عقل ومنطقی قادر به محاسبه نبود، تو بر دلم الهام کردی وبه رضا وتوکل مرا مسلح نمودی... .

خدایا تورا شکر می کنم که مرا بی نیاز کردی تا از هیچ کس واز هیچ چیز انتظاری ند اشته باشم.

 

                                                                       شهید چمران

نظرات 3 + ارسال نظر
طوطی بانو پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:50 ب.ظ http://mittoo.blogsky.com

ممنون از اینکه به من سر زدید!

خواهش میکنم........

الناز پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:37 ب.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

سلام خیلی ممنون که سر زدی خوشحال شدم موفق باشی متن زیبایی بود..............

علیک سلام
سرزدن به دوستان که تشکر نمی خواد

یلدا شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:39 ق.ظ http://www.ghoorbagheh.blogsky.com

خیلی زیبا بود ..

قابل شمارو نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد