حافظ

بنام مهر آفرین

بارها گفته ام وبار دگر می گویم        

 که من دلشده این ره به بخود می پویم

در پس آینه طوطی صفتم داشته اند

آنچه استاد ازل گفت بگو می گویم

من اگر خارم وگر گل چمن آرائی. هست

که از آن دست که او می کشدم میرویم

دوستان عیب من بیدل حیران مکنید

گوهری دارم وصاحب نظری می جویم

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:38 ب.ظ http://ehsan-sara.blogsky.com

سلام

از اینکه به ما سر زدین خوشحال شدیم...

وبلاگ پر محتوایی دارید...

با اجازه لینک تون کردم...

خوشحال می شم دوباره به ما سر بزنید...

عاشق شاد و موفق باشید
*******************************************************سارا*****

علیک سلام
منم خوشحال شدم سر زدی
اگر اجازه بدین منم لینکتون می کنم
سالم باشی

زرین قلم یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:23 ق.ظ http://www.emamhossein.blogsky.com

هو المحبوب
سلام علیکم
ممنون که بهم سر زدید
از بیت بسیار زیبائی که نوشتید هم ممنونم
راستی با وجود اینکه کمی دیر شده ولی ؛ سال نو مبارک
وبلاگ خوبی دارید ؛ پِر محتوا و در عین حال زیبا ـ خوشحال می شم آپ کردید خبرم کنید بی نصیب نمونم
التماس دعا

علیکم سلام
متشکرم از لطف شما
به روی چشم
محتاجیم به دعا

مهر دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:37 ق.ظ http://Doayam.blogsky.com

سلام دوستم در پناه خدا شاد باشید و در راه خیر موفق!

و هنگامى که بندگان من‏، از تو در باره من سؤال کنند،

بگو: من نزدیکم‏! دعاى هر دعا کننده را،

به هنگامى که مرا مى‏خواند،

پاسخ مى‏گویم‏!
البقرة آیه 186

علیک سلام
متشکرم از این آیه بسیار زیبا
در پناه خدا
شادو سربلند باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد